8.19.2010







pierwsze zdjęcia z serii:
mam ochotę na Sz.
Szczecin, Szczęście, Szept.

7 komentarzy:

  1. tak, moje ochota na Szczecin wzrasta po spacerze z Tobą, przez chwilę byłam w innym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to najmilszy komentarz jaki moglas Aniu napisac, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom fajne foty, byloby fajnie jakbys pobawila sie HDR'em.... Nie to abym namawial do zlego, ale jak juz bedziesz szukac czegos nowego to -> HDR, HDR... wszyscy spiewamy HDR HDR !
    http://pl.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki Toster za uznanie, zaskoczyles mnie!
    a, HDR, poki co to nie moj klimat, chociaz kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kurde musze cie tez opieprzyc ( :) ) bo kolorystyka bloga jest slaba, nieczytelna na moim monitorze z bliska. Kolory ciut ciemne, oczy mi lzawia w nocy jak tu wchodze.
    Proponowane zmiany:
    Komentarze: #e2e676
    nicki/daty: #b96e6d
    Lista po prawej: #eea8a7
    opis bloga: #c0c357
    tytul:#d6db25
    odwiedzony link:#7951b5

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu.... Pikuś nie wyrabia? ;)
    uwagi tycza sie starego czy nowego szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwagi odnosnie nowego szablonu. Pikuś wyrabioa to Toster dba o patrzalki

    OdpowiedzUsuń