12.04.2011





























- o, stykacie się!
- a, mogłabyś pukać?
- no, ja tylko po kartkę.....

za kilka lat, też jej tak zrobię. a niech się żali potem koleżankom, że kiedy ona sam na sam z lubym, matka i ojciec akurat kwiatki w jej pokoju podlewają....

o zdjęciach
Koty, Piotry i Anie (bo z Agaty też trochę jest Ania;)) oraz Tajemnicza Obrzuszona Zośka - niewątpliwie rezultat stykania.
kartka z kalendarza, oczywiście kłamie. nie pierwszy raz, niektórzy z nas chcą zatrzymać czas.

5 komentarzy:

  1. Wiesz, jak oglądam Twoje zdjęcia od dłuższego już czasu, to mam wrażenie, że pokazujesz wspólnotę kobiet. Niby pojawia się mężczyzna na zdjęciach, ale wydaje mi się jakbyś żyła w świecie otoczonym przez kobiety. Co nie nie jest oczywiście zarzutem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam. Ładne porównanie - stykanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o to ładna uwaga o kobietach wśród kobiet, bo w sumie to fajne z nas babki, co Ania?

    OdpowiedzUsuń
  4. a to pierwsze zdjęcie z kalendarzem, to chciałam juz od dawna zrobić, no i mam:)... ten kalendarz to taki gadget w mojej kuchni, kupiłam, bo mi się podobał, przypominał mi klimat starych domów, oraz spodobała mi się nazwa w sklepie "kalendarz wydzierak" chyba u mojego dziadka właśnie to był taki rytm życia wydzieranie tych kolejnych karteczek, a potem to co zostawało, taki plik obdarty też dawał do myślenia. no i jeszcze ten anioł... też sentyment...stara historia...

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, ze fajne z nas babki i ze jestesmy sobie bliskie:)

    OdpowiedzUsuń