12.04.2011



jeszcze tego nie było - mam postać z bajki, a bajki nie mam.

8 komentarzy:

  1. Mnie w sumie bardziej nurtuje czemu ślimak ma nóżki i czułki z obu stron?

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadnij dziś do mnie na lepienie, to coś wymyślimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstyd sie przyznac, moja robota (technika mieszana;)).
    i to zaden slimak Toster, tylko niewiadomoco;)
    dzieki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, a Zosia ostatnio miała pomysł na historyjkę o Lokowanej Babcia,zrzędliwej staruszce, która wyprowadza się na wieś. Natchcnienie nadeszło w samochodzie , więc nie udało się spisać co dalej z Tą lokowana babcią :) Ale obrazek by nam pasował.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie. bo ja tej pannie w niebieskiej sukni nie ufam, i chyba to jest najfajniejsze w niej ze niby wesola, kolorowa, a usta zacisniete, oczy zasloniete, licho w niej jakies zlosliwe siedzi;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma podejrzane okulary ;)

    OdpowiedzUsuń