1.26.2012


perpetum mobile inaczej wiecznie ruchome.
machina idealna działająca wbrew wszelkim prawom fizyki. niegdyś marzenie wielu. dziś podobno ludzie są mądrzejsi. nie wierzą w magię i w ideały. tylko nie wiedzieć czemu, niektórzy sądzą, że są takim perpetum mobile.

na marginesie
zdrowie nie istnieje, co nie znaczy, że każdy jest chory. bo człowiek na szczęście wymyka się prostym opisom mechaniki, na której zbudowano medycynę i psychologię.
patrząc na współczesny język i działania na rzecz rozwoju człowieka, nie ma co się łudzić - żadnej Ery Wodnika nie będzie, ludzkość raczej czeka Era Softwara, podskórna wiara, że umysł stanowi subtelną wersję oprogramowania.

o zdjęciu
wspólna robota.
M(iłosz) niechcący nacisnął stopą jakiś klawisz w laptopie i skutecznie namotał z kolorami. niestety, albo na szczęście, nie umiem tego powtórzyć.

3 komentarze:

  1. dziekuje:)
    az chce sie pisac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś nazywają to NOL mnie nie porwało jakoś za to wiem dokladnie jak wygląda.. może siedzi we mnie Leonardo D.:) mój chłopak nawet mi nie uwierzył lecz ja widziałam gwiazdkę z nieba która potrafiłam przyciągnać. wyglądało to nawet jakby upadało ale.. to pewnie nie spada. trójkąt


    T

    OdpowiedzUsuń