dziękuję! problem, tak naprawdę jest poważny: jak w jednym z najbardziej skostniałych rozwiązań edukacyjnych, wspierać twórczość i myślenie krytyczne (nie krytykanckie)........
tak, ja widzę u siebie w szkole (PK) jakiś poważny kryzys, nie mówiąc już o skostniałej edukacji, na wspieranie twórczych studentów nie ma nikt siły ani miejsca, ale wszystko to zamieniło się w jakąś dziwną walkę o pieniądze i o przetrwanie... ja myślę, że oprócz popuszczenia kagańca, wyższe szkolnictwo czeka poważna reforma, oby nie stały się uniwersytety firmami - korporacjami...
zupełnie jak u mnie dziś...
OdpowiedzUsuńLubię Twoje gry słowami, a przede wszystkim światłem! :-)
OdpowiedzUsuńdziękuję!
OdpowiedzUsuńproblem, tak naprawdę jest poważny: jak w jednym z najbardziej skostniałych rozwiązań edukacyjnych, wspierać twórczość i myślenie krytyczne (nie krytykanckie)........
tak, ja widzę u siebie w szkole (PK) jakiś poważny kryzys, nie mówiąc już o skostniałej edukacji, na wspieranie twórczych studentów nie ma nikt siły ani miejsca, ale wszystko to zamieniło się w jakąś dziwną walkę o pieniądze i o przetrwanie... ja myślę, że oprócz popuszczenia kagańca, wyższe szkolnictwo czeka poważna reforma, oby nie stały się uniwersytety firmami - korporacjami...
OdpowiedzUsuńno wlasnie, reforma to je dopiero zblizy do korporacji.......
Usuń