8.23.2011




istnieją opinie, że zmianę stosunku do dziecka, pozycji w społeczeństwie zapoczątkowała jego nie edukacja a praca zarobkowa. w wieku dziewiętnastym i na początku dwudziestego dzieci niejednokrotnie utrzymywały całe rodziny pracując i/lub kradnąc.

o zdjęciach
dzieci kręcą interes. Misiek zbiera na Lego. wymyślił więc, że zostanie ceramikiem. poniżej pierwsza jego micha, szkliwiona z pomocą siostry.
negocjacje w kwestii ceny między kupcem a artystami trwają.

przy okazji z usłyszanych:
mamo, czemu nie zmienisz pracy i nie zostaniesz artystą? przecież robisz takie ładne rzeczy.
jak tu nie kochać takiego ? ;)

11 komentarzy:

  1. bo artyści umierają samotni i biedni, bez przyjaciół...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, zgadzam się z Tosterem, (świetny pseudonim dla artysty;) choć to wizja XIX wieczna, dopiero po śmierci można liczyć na rehabilitację:( co do misy, to apeluję do artystów: jest taka piękna, że koniecznie trzeba ją zostawić dla siebie! zróbcie nową podobną!
    a mi się glina skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wylepiacie? cudownie!
    Chwilka, może jednak skusisz się na bycie artystką?

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za rady i wsparcie. wniosek, nadal bedziemy lepic, wylepiac, toczyc, fotografowac i pisac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, coś pomyliłam, coś żle napisałam???

    OdpowiedzUsuń
  6. alez skad!! nie wiem skad taka mysl w Tobie...
    buziak!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. już rozszyfrowałam swój błąd. Mój błąd! To z upału ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. to dobrze:) i niech to zostanie Twoja slodka tajemnica:)

    OdpowiedzUsuń